Kritika #002


☻ FEJLÉC: Nagyon, nagyon, nagyon tetszik! :) Nagyon jók a sejtelmes színek és alakok a háttérben... ha nagyon bele akarnék köti valamibe, az csak annyi, lenne, hogy a jobb oldala a képnek lehetne kicsit sötétebb... össz-vissz ennyi. Ügyes vagy!
osztályzat: 5


☻ KINÉZET: itt is jó munkát végeztél, habár én a bejegyzésekbe fekete színnel írnék, hogy egy kicsit kiemelkedjen a modulok színei mellett. Külön leírom, hogy milyen jó ötlet, hogy összefoglalod a blogodat, egy kis modulban! A betűtípus az ami nem tetszik annyira, mert a menü kicsit nehezen olvasható, de ez belefér.
osztályzat: 4

☻ TÖRTÉNET: mint az előbb is említettem tetszik a kis összefoglaló. Tetszenek a bejegyzések elején lévő idézetek. Ilyet alig látni :) Sajna most nincs elég időm elolvasni a teljes blogot, de amennyit olvastam az nagyon tetszett :D az első rész végénél olyan kíváncsi lettem, hogy kénytelen voltam belekezdeni a másodikba, így kell ezt!
osztályzat: 5

☻ÖSSZEGZÉS: Szerintem már mindent elmondtam... EZ EGY NAGYON JÓ BLOG! Csak így tovább!!!! :))
osztályzat:5



2 megjegyzés:

Roxana White írta...

Úristen köszönöm szépen! Ezzel a kritikával feldobtad a napomat! :)

Harrietta Styles írta...

Igazán nincs mit! Szép munka :)