Kritika #001



☻ FEJLÉC: tetszik, hogy a fejléced színeit jól összeválogattad. Nagyon tetszenek a képek a háttérben, jól meg lett szerkesztve :) Talán a virág lehetne egy kicsit halványabb, és a cím lehet, hogy picit jobban mutatna a bal felső sarokban. Tetszik, hogy Louis és Anne jól kiemelkedik.
Osztályzat: 4

☻ KINÉZET: egy kicsit lehetne a blogod figyelemfelkeltőbb... ezalatt azt értem, hogy a Rendszeres olvasók, Összes Oldalmegjelenítésnek adhatnál egy másik betűtípust, és vehetnéd egy kicsit nagyobbra. Használj bátran betűtípusokat :)  Vlamaint, azt egy kicsit furcsállottam, hogy két szereplők menü van, de ez belefér :)Viszont, azt külön megjegyezném, hogy tetszik az Egyebek modulod, ilyet nagyon kevés helyen láttam, és egyedibbé teszi a blogodat :))
Osztályzat: 3

☻ TÖRTÉNET: Eleve egy megrázó cselekménnyel indítod a történetet, és ez nagyon jó! Felkelti az ember érdeklődését! Izgi! :) Tetszik, hogy beleszövöd a történetbe a gondolataidat. Tetszett, ahogy Anne lerázta Harryt :D A történetbe nem nagyon tudok belekötni... Talán annyiba, hogy egy kicsit túl bunkó Harryvel, de ez itt talán pont jól jön :DD Várom a következő részt!
Osztályzat: 5

☻ÖSSZEGZÉS: Ha összegeznem kéne a blogod, és egy mondatban leírni, azt kell, hogy mondjam: tetszik a sztori, és Anne jelleme is :) A blogod kinézetén még javítani kéne picikét, és azt mondhatom szupi vagy! :)
Osztályzat: 4

Ui: sajnálom, ha egy kicsit bántóra sikerült :( kezdő vagyok a témában... 

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Szerintem nem sikerült bántóra! Köszönöm szépen :) És, ha tetszik fel is iratkozhatsz.. És Anne még csak most az elején ilyen bunkó, mert új lány és új neki ez az egész.Tényleg köszönöm szépen :)

Harrietta Styles írta...

Akkor jó :3 megnyugodtam :)) rendicsek feliratkozok,(cserébe te is nyomsz egy feliratkozást?)és várom már a következő részt :) kíváncsi vagyok ;)

Unknown írta...

Persze máris :) és még egyszer köszönöm :)

Harrietta Styles írta...

Nincs mit, inkább én köszönöm :)

Regi írta...

Sziasztok!Azt szeretném kérdezni,hogy a mutatónyilat vagy hogy hívjákot hogy alakítottam át csillagokká? :)