Kritika #004



☻ FEJLÉC: tetszik, sejtelmes, illik a sztorihoz, azonban én a betűtípust megváltoztatnám, valami másra... szerintem ezek valahogy jobban illenek a bloghoz, kicsit olyan krimis érzetet keltenek: (nem mind, de van köztük) http://www.betutipusok.com/Erodalt-Betutipusok/ , http://www.betutipusok.com/Kefe-Betutipusok/

Osztályzat: 4

☻ KINÉZET: Jó az összhang, tetszenek a színek. Jól megválasztottad a hátteret, bár én a GRUNDE S.... feliratot kisatíroznám onnan. Valamint a modulok, és a bejegyzések címének egy kicsit nagyobb betűtípust használnék. Tetszenek a képek is. A szereplőt is nagyon jól választottad meg. 
Osztályzat: 4

☻ TÖRTÉNET: azt kell, hogy mondjam, megfogott... nagyon nagyon jó és kíváncsivá tett az egész. Hogy hogyan kerültek oda, miért, mi lesz velük, hogy ki az a pszichopata... Nagyon nagyon jó! Néha voltak részek, amiket nem értettem, de ez csak az én hibám, gyorsan olvastam :D
Osztályzat: 5

☻ÖSSZEGZÉS: Apró javítások, és kész a blogod. Nagyon jól csinálod, figyelmefelkető a blog. Az elején kicsit hiányoltam a színeket, de ehhez nem is kellenek színek. Ez így jó :)

Összegzés:4


Nincsenek megjegyzések: