Kritika #005



☻ FEJLÉC: a fejléced megint nagyon jól sikerült... nem tudom eldönteni, hogy melyik tetszik jobban, ez, vagy az előző. Talán ez azért jobb, mert jók benne a színek, azonban a "Volt egyszer egy dal" felirat nem látszik olyan jól. Jó, hogy olyan képeket tettél bele, amik kötődnek a történethez, azonban Harry és Zayn buksia lehetne egy kicsit élesebb, vagy a hangszerek homályosabbak. Csak az összhang miatt. 
Osztályzat: 4

☻ KINÉZET: Felnevettem, amikor megláttam azt a gifet a the story-nál. Kicsit erotikus hangulatú :D Én kicsit humorosnak találom, és nem hiszem, hogy ezt a képet tenném előre. Valamint ha a képeket teszel a modulokhoz, akkor tegyél mindhez. Szintén az összhang miatt. :) Arra pedig nem is figyeltem fel az előző kinézetnél, hogy a chatablak mennyire jól passzol a bloghoz! :) A betűtípusok is nagyon jól össze vannak igazítva.
Osztályzat: 4

☻ TÖRTÉNET: Nagyon nagyon nagyon sajnálom, de el vagok hvazva nagyon sokmindennel, így még mindig nem jutottam el az olvasáshoz :(( A prológushoz megint cska azt tudom mondani, hogy nagyon meghatott, és tetszik, hogy végre egy olyan bloggal találkozok, ahol Zayn valós élete van belefűzve a történetbe... már ha érted mire gondolok. Egyébként izgi a sztori, tetszik, hogy vannak benne "rossz" dolgok is. Amint tudom folytatom az olvasást mert megéri :) A történet kinézetéhez annyit fűznék hozzá, hogy: a bejegyzések betű színét igazítsd egymáshoz. vagy legyen mind szürke, vagy barna. 
Osztályzat: 5


☻ÖSSZEGZÉS: Nekem valamiért egy kicsit jobban tetszett az előzőkinézete, de ez sem drasztikusan rossz, ez is nagyon tetszik csak a másik valamiért egy icipicit jobban. Egyébként még mindig azt mondom, hogy csak így tovább, és szurkolok a versenyhez! ;)
Osztályyzat: 4

Nincsenek megjegyzések: